Buhalterinė apskaita
Buhalterinė apskaita
Buhalterinės apskaitos paslaugos apima viską – nuo pirminių dokumentų iki mokesčių deklaravimo bei finansinės atskaitomybės parengimo.
Buhalterinė apskaita tvarkoma vadovaujantis Verslo apskaitos standartais bei kitais LR įstatymais, naudojant pažangią buhalterinės apskaitos programą – Pragma 4.0. Prisiimame atsakomybę už teisingą apskaitos vedimą bei paslaugų kokybę, užtikriname kliento duomenų konfidencialumą.
Viskas, ką Jums reikės padaryti, pateikti mums ataskaitinio laikotarpio dokumentus. Visa kita palikite mums.
Buhalterinės paslaugos apima
- pirkimų ir pardavimų sąskaitų registravimą;
- kasos dokumentų apskaitą;
- ilgalaikio turto apskaitą;
- avanso apyskaitų apskaitą;
- darbo užmokesčio apskaičiavimą;
- banko dokumentų apskaitą;
- kiekinę sandėlio apskaitą;
- mokesčių apskaičiavimą;
- finansinės atskaitomybės ir mokesčių deklaracijų parengimą;
- nuolatinį konsultavimą ir patarimus.
Kaip viskas vyksta?
- Bendradarbiavimas prasideda nuo buhalterinės apskaitos tvarkymo sistemos sudarymo ir sutarties pasirašymo.
- Atsižvelgiant į Jūsų įmonės veiklos pobūdį, parenkama buhalterė, kuri specializuojasi būtent Jūsų veiklos srityje.
- Mes paimame iš Jūsų ataskaitinio laikotarpio dokumentus (kartą per mėnesį, per savaitę, ar dažniau, priklausomai nuo apimties).
- Prisiimame atsakomybę už dokumentų saugojimą bei duomenų konfidencialumą.
- Sutvarkome buhalterinę apskaitą, parengiame bei pateikiame ataskaitas valstybinėms institucijoms. Viską atliekame elektroniniu būdu, todėl Jums nereikės vargintis dėl deklaracijų pasirašymo ar jų pristatymo.
- Jums priskirta buhalterė nuolat Jums pataria ir konsultuoja, primena, kada reikia mokėti mokesčius.
Kodėl Jums naudinga samdyti mus?
1. Jūs sutaupysite lėšas darbo vietos įrengimui:
- patalpa ir baldai;
- kompiuteris ir biuro įranga;
- buhalterinė programa;
- mokymai ir išlaidos spec. literatūrai.
2. Jums nereikės mokėti:
- darbuotojo socialinio draudimo mokesčio;
- darbuotojo gyventojų pajamų mokesčio;
- įmokų į garantinį fondą.
3. Jūs nepatirsite streso buhalteriui išeinant atostogų, arba jam keičiantis.
4. Mūsų specialistai turi didelę praktinio darbo patirtį tvarkant įvairių įmonių apskaitą.
5. Sudarius buhalterinių paslaugų teikimo sutartį:
- teiksime nemokamas verslo konsultacijas;
- nemokamai parengsime įmonės steigimo dokumentus.
Buhalterinė apskaita - kaina
Paslaugų kaina mėnesiui priklauso nuo darbuotojų skaičiaus, atliktų buhalterinių įrašų skaičiaus (pardavimo-pirkimo PVM sąskaitos-faktūros, atsiskaitymų operacijos, ilgalaikio turto operacijos, atsargų operacijos, didžiosios knygos operacijos) bei paruoštų dokumentų (deklaracijų, ataskaitų, sutarčių ir kt.) puslapių skaičiaus.
Buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina kinta kiekvieną mėnesį priklausomai nuo kliento įmonės būklės:
1. Kaina didėja augant kliento įmonės pirkimams, pardavimams ir personalui.
2. Kaina mažėja traukiantis kliento įmonės pirkimams, pardavimams ir personalui.
Klientams, pasirašiusiems buhalterinės apskaitos tvarkymo sutartį, verslo konsultacijas teikiame nemokamai.
Susisiekite su mumis ir mes pateiksime specialų komercinį pasiūlymą Jūsų įmonei.
Ieškote, kas pasirūpintų įmonės buhalterija?
Susisiekite ir trumpai aptarus Jūsų įmonės poreikius, pateiksime komercinį pasiūlymą dėl buhalterinės apskaitos paslaugų.